Alla inlägg under december 2013

Av Trotzig - 26 december 2013 16:50

Jag  har instoltit skriväa på sista tiden har haft fullt upp med annat .

Jag har lite glada nyheter ja fick reda på att ja får förlängt på praktiken dom vill ha mej hela vårterminen och ja e så glad   jag är så stolt över mej själv att ja krigat på och kämpat varje dag och debgav ju resultat.

Jag är stolt över mej själv att ja inte gett upp utan har krigat mej kvar och krossat massa hinder på vägen . 

Jag är så glad att ja hoppa in me hela skallen på hassela movement och börja en ny resa i mitt liv , deet har föröndrat hela mig , jag har fått en grym utbildning med fina diplom och fin tröja , jag har fått nya vänner under resan.

Jag har kommit på vad ja vill jobba med .

Jag har inset att jobba i simhall var inte min dröm utan ja vill jobba med barn och ungdomar.

Jag har haft i skallen hela tiden som gjort att ja krigat mej kvar att ja vill detta mer än att andas   .

Jag har semester nu fram till den 8 januari jag är i Sthlm just nu och hälsar på min familj lugnt och skönt och ja njuter av att slippa hemmet .

Jag har nog världensbästa mamma och pappa jag fick en fin jacka och en samsung surfplatta jag e så glad .

Jag har även fått en borrmaskin och en slipmaskin som ja ska ha när jag håller på med mitt silver .

Jag försöker  att va som vanligt folk ja försöker att passa in och försöker att inte visa att ja har adhd.

Min värld är i 300km i sekunder ibland ja har 10 grejer som ja gör samtidigt och nu på sista tiden så har ja sovit dåligt vaknar mitt i natten i panik och ja tror de e för ja har en skalle som går på högvarv även fast ja sover och att ja vaknar av att ja tänker för mycket .

Nähe nu ska ja ta en cigg och umgås med familjen och ja sänder en tanke till alla dom som inte har nå famil eller tak över huvet .

Jag är glad att ja sket i glöggen iår med , ja körde på julmust ha de bäst alla 


Presentation

Halv galen tjej som lever i 300 km.
En blogg om vardagen med en hjärna som har ADHD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards