Alla inlägg under januari 2015

Av Trotzig - 22 januari 2015 10:02

Hej var ett tag sen ja skrev . Som vanligt så kommer massa annat i vägen när ja varit på väg att skriva lite . Men men de har hänt en massa grejer . Jag fick reda på innan jul när ja trodde de var min sista dag på fritids så fick ja en glad överaskning rektorn ringde o sa att ja får vara kvar o att ja ska få en utvecklingsanställning ??
Jag e så glad och tack vare mina kära kollegor på småbarn som jobbat för att ja ska få va kvar . Jag var i sthlm över jul o hade de toppen . Lugnt o skönt o träffat släkten . Sen så åkte mamma med ner till Skåne o vi var på länken på nyår . Jag har börjat jobba på småbarn helt o de e fullt ös där . Jag lär mej otroligt mkt varje dag ja e där . Och ja e så glad att from 1 feb så e ja anställd ? .
Jag ska jobba 50% och plugga 50% och ja har sökt till en Utb på distans i sthlm och ja hoppas att hörby kommun godkänner att ja pluggar I sthlm då barnskötare inte finns i Skåne .
Jag e helt död efter js jobbat ja e ju inte van vid att gå upp tidigt varje morgon . Ja går upp 06.30 varje dag o ja e helt död på kvällen . De är rätt mkt som händer i mitt liv just nu . Jag hoppas att ja får börja plugga nu så fort som möjligt och ja köpte en ny data på mellandags rean då den gamla datan e seg o håller på och krånglar . Jag ska få en ny läkare som ja hoppas kan hjälpa mej med att kanske få tbx mitt körkort . Och även som ja kan bolla medicin med för ja e lite knepig på om min adhd medicin ger full effekt . Så ja hopppas hon e bra o kan hjälpa mej med sånna grejer . Jag får skriva mer nästa gång ja lovar att ja ska bli bättre på att uppdatera bloggen de får bli mitt nyårslöfte att uppdatera oftare . Ha de bäst alla .

Mitt hjärta ?

Presentation

Halv galen tjej som lever i 300 km.
En blogg om vardagen med en hjärna som har ADHD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards