Direktlänk till inlägg 28 april 2014

påsklov

Av Trotzig - 28 april 2014 17:15

Halloj ja har varit i sthlm över påsk och haft det helt underbart ungåts med nära och kära och njutit av sthlms luften .

Men ja ville inte hem till sthlm igen ja ville stanna tiden i 1 vecka till .....jag saknar min hemstad och ja har inte bott där på 10 år och denna gången så kände ja mig hemma på riktigt att ja vill bo där för alltid och den känslan var så stark svårt att förklara känslan .

Ja njöt av varje sekund där uppe och hade en klump i magen på tåget ja ville inte till hemmet igen.

Jag e lite dålig på att uppdatera detta inlägg börja ja på för typ 2 veckor sen och kom på idag att ja inte haft denna surfplattan på 2 veckor......... Typiskt mej men lite nyheter ja har väntat o väntat på att de ska hända nått med lgh och nu har de börjat hända grejer den 14 ska vi ha som möte här och vi ska vell börja planera min utsluss de är många som ska vara med på detta hemsjukvården och boende stöd mm ja fick reda på idag att ja ska kolla på lgh imorgon detta har ja väntat på i 1 mån..... Ja e så nyfiken på hur mitt hem kommer se ut .

Ja har varit lite irriterad sista tiden på att ingen vet nått inget händer ja har stått o trampat på samma ställe länge nu och ja lacka ur lite och blir frusterad på min kp som e katastrof ingenting har fungerat som de gjort innan ja saknar dig k...... Om du ser detta så ska du veta att ja saknar dig och behöver dig :-)  och ja hoppas att du blir frisk snart. 

Ja har kul på jobb och allt flyter på som vanligt där och de e skönt nu när vi kan va ute i solen. 

Jag har börjat cykla för 1vecka sen och ja var så glad att dom fixat min cykel men de vara inte länge den e trasigare än vad den var innan kedjad låter o växlarna krångla och så tog de tvärstopp och ja flög runt så nu e den på lagning igen och ja hoppas dom lagar den o inte sabbar den ännu mer. Som tur e så får ja låna min gamla  cykel ja sålt till en här och ja cyklar dit ja ska och hem och ja har så fett ont i ryggen så ja snart bryter ihop men ja får bara massa skit om ja inte cyklar så ja biter ihop och cyklar i spöregn .

Ja hoppas allt flyter på nu och att ja börjar min utsluss som får ta den tid de tar för denna gången ska det gå ja ska sköta min ADHD medicin mm och inte ta nå återfall det ska bli bra nu har ja hållt mej 3 år så ska de gå 3 år till nähe nu de min ADHD skalle slut så ja lovar att uppdatera efter ja set lgh imorgon godnatt 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trotzig - 9 februari 2015 19:31


Ja då var de måndag igen, ny vecka och nya utmaningar. Jag har fått svar från kommunen om att plugga på distans i sthlm. Dom gav mej avslag på den. Dom har tydligen inte fått pengar till studier utanför kommunen än. Men dom trodde att dom skulle få...

Av Trotzig - 22 januari 2015 10:02


Hej var ett tag sen ja skrev . Som vanligt så kommer massa annat i vägen när ja varit på väg att skriva lite . Men men de har hänt en massa grejer . Jag fick reda på innan jul när ja trodde de var min sista dag på fritids så fick ja en glad överaskn...

Av Trotzig - 30 oktober 2014 15:04

jag glömmer bort att uppdatera bloggen i vanlig ordning så har jag varit på väg att skriva men så kommer de nått annat i vägen.... Men men de har hänt lite sen sist. Jag har haft min familj på besök och vi hade så mysigt vi umgicks och så var vi med ...

Av Trotzig - 11 augusti 2014 20:11

Jag börja jobba förra veckan de e slut på slappedagar nu e det tbx till rutiner och struktur igen och förra veckan var lite små seg efter 4 v semester då ja typ har bott i min solstol hela dagarna . Jag har varit lite nervös hur de kommer bli i höst ...

Av Trotzig - 1 augusti 2014 12:55

Jag var igår med träffpunkten på allsången i Trollsjön Eslöv och de var bröderna Rongedal vi hade picknick och hade det mysigt och ja fick ett program av en Vänn där och så när de var utlottning på nr på allsångshäftet så var de mitt nr ja höll på a...

Presentation

Halv galen tjej som lever i 300 km.
En blogg om vardagen med en hjärna som har ADHD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards