Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

Grill premiär

Av Trotzig - 20 juli 2014 19:25

Fint väder ute och ja och mamma har varit på länken och så har vi fixat o donat med gardiner mm de e så fint här hemma nu och ja njuter av att ha semester och att umgås med bästa mamman i hela världen och Tyra ? idag så har vi premiär grillat hamburgare på min nya fina grill ja e så lycklig . Mamma e här till onsdag och ja ska njuta av varje minut . Jag har fått en solstol som ja nog kommer sitta i hela semestern i min lilla trädgård och njuta av lugnet nä nu ska vi ha mys med chips och dipp som ja fick av min kära stora syster puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trotzig - 9 februari 2015 19:31


Ja då var de måndag igen, ny vecka och nya utmaningar. Jag har fått svar från kommunen om att plugga på distans i sthlm. Dom gav mej avslag på den. Dom har tydligen inte fått pengar till studier utanför kommunen än. Men dom trodde att dom skulle få...

Av Trotzig - 22 januari 2015 10:02


Hej var ett tag sen ja skrev . Som vanligt så kommer massa annat i vägen när ja varit på väg att skriva lite . Men men de har hänt en massa grejer . Jag fick reda på innan jul när ja trodde de var min sista dag på fritids så fick ja en glad överaskn...

Av Trotzig - 30 oktober 2014 15:04

jag glömmer bort att uppdatera bloggen i vanlig ordning så har jag varit på väg att skriva men så kommer de nått annat i vägen.... Men men de har hänt lite sen sist. Jag har haft min familj på besök och vi hade så mysigt vi umgicks och så var vi med ...

Av Trotzig - 11 augusti 2014 20:11

Jag börja jobba förra veckan de e slut på slappedagar nu e det tbx till rutiner och struktur igen och förra veckan var lite små seg efter 4 v semester då ja typ har bott i min solstol hela dagarna . Jag har varit lite nervös hur de kommer bli i höst ...

Av Trotzig - 1 augusti 2014 12:55

Jag var igår med träffpunkten på allsången i Trollsjön Eslöv och de var bröderna Rongedal vi hade picknick och hade det mysigt och ja fick ett program av en Vänn där och så när de var utlottning på nr på allsångshäftet så var de mitt nr ja höll på a...

Presentation

Halv galen tjej som lever i 300 km.
En blogg om vardagen med en hjärna som har ADHD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards